Naar het veld - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Madeleine Hardus - WaarBenJij.nu Naar het veld - Reisverslag uit Scheveningen, Nederland van Madeleine Hardus - WaarBenJij.nu

Naar het veld

Door: wnfmadeleine

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

10 Mei 2010 | Nederland, Scheveningen

Over een paar dagen vertrek ik weer voor een paar maanden naar Indonesie! Na het regelen van al het papierwerk in Jakarta en Banda Aceh, kan mijn veldwerk in Ketambe (Aceh, Sumatra) beginnen. Het is alweer een jaar geleden dat ik er voor het laatst geweest ben en twee jaar geleden dat ik daar voor 10 maanden heb gezeten. Erg benieuwd hoe het bos veranderd is en of het kamp er nog hetzelfde uitziet! En de orang-oetans natuurlijk, zal ik ze nog herkennen?? Een aantal natuurlijk wel, maar de adolescente orang-oetans dat zal wat moeilijker worden..
Ik probeer julie zoveel mogelijk up-to-date te houden over mijn leven met de wilde orang-oetans in de jungle van Ketambe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Scheveningen

Veldwerk in Aceh, Indonesie

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2010

Laatste week Ketambe

23 Augustus 2010

week 11 & 12

11 Augustus 2010

Week 9 & 10

30 Juli 2010

Week 8 & 9

23 Juli 2010

Week 7 & 8
Madeleine

Ik ben een gedragsbiologe en bezig met een promotieonderzoek aan de UU. Voor dit onderzoek kijk ik naar het voedselgedrag van de orang-oetan en de invloed van houtkap hierop. Vanaf mei ga ik weer naar Indonesie om de wilde orang-oetans te observeren in het regenwoud van Ketambe, Aceh, Indonesie. Mede door de steun van het Wereld Natuur Fonds kan ik weer terug en mijn onderzoek voortzetten!

Actief sinds 15 April 2010
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 29390

Voorgaande reizen:

15 Mei 2010 - 15 September 2010

Veldwerk in Aceh, Indonesie

Landen bezocht: