week 11 & 12 - Reisverslag uit Ketambe, Indonesië van Madeleine Hardus - WaarBenJij.nu week 11 & 12 - Reisverslag uit Ketambe, Indonesië van Madeleine Hardus - WaarBenJij.nu

week 11 & 12

Door: madeleine

Blijf op de hoogte en volg Madeleine

23 Augustus 2010 | Indonesië, Ketambe

Deze 2 weken waren weken van het meten van de hardness en toughness van veel voedsel, voornamelijk fruit, van het uitvoeren van een aantal experimenten met modellen, van een aantal volgdagen en een aantal dagen gewoon heerlijk genieten van de biodiversiteit.

Het zit er bijna op. Nog even en dan zitten Adriano en ik in Medan ons voor te bereiden op het congres in Japan en vliegen we door naar Banda Aceh om onze exit permit te regelen. We hebben daarom deze weken extra genoten van het regenwoud en dit keer laat ik alleen de foto’s spreken, ik hoop dat jullie er ook van genieten.

  • 23 Augustus 2010 - 16:49

    Thea:

    nou ik heb zeker genoten hoor!!.Heerlijk vooruitzicht voor jullie.enne,gefeliciteerd!!
    Dikke kus Thea

  • 23 Augustus 2010 - 17:10

    Mams:

    Prachtige lieve dochter van mij! Wat zal ik je reisverslagen missen en de schitterende foto's, maar
    ook wat zal ik het weer super fijn vinden om je weer in mijn armen te sluiten!Dank voor alle mooie reisverslagen en foto's en nog heel veel succes en kracht bij het voorbereiden van de presentatie voor Japan!
    Liefs ook voor Adriano,
    dikke kus van je Mams

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ketambe

Veldwerk in Aceh, Indonesie

Recente Reisverslagen:

31 Augustus 2010

Laatste week Ketambe

23 Augustus 2010

week 11 & 12

11 Augustus 2010

Week 9 & 10

30 Juli 2010

Week 8 & 9

23 Juli 2010

Week 7 & 8
Madeleine

Ik ben een gedragsbiologe en bezig met een promotieonderzoek aan de UU. Voor dit onderzoek kijk ik naar het voedselgedrag van de orang-oetan en de invloed van houtkap hierop. Vanaf mei ga ik weer naar Indonesie om de wilde orang-oetans te observeren in het regenwoud van Ketambe, Aceh, Indonesie. Mede door de steun van het Wereld Natuur Fonds kan ik weer terug en mijn onderzoek voortzetten!

Actief sinds 15 April 2010
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 29370

Voorgaande reizen:

15 Mei 2010 - 15 September 2010

Veldwerk in Aceh, Indonesie

Landen bezocht: